"ZASILARKA"                   www.zasilarka.sklepy24h.pl     

*****DOŁADOWANIA*****

WYSYŁKI  : 20.00-22.00       LUB        DO 60 MIN. (  )*        *- info

 

Strona główna O sklepie Regulamin Komentarze Koszyk Zamówienie

 

 PROCEDURA REKLAMACJI :

PRAWO DO REKLAMACJI W NASZYM E-KIOSKU MAJĄ TYLKO I WYŁĄCZNIE UŻYTKOWNICY ZAREJESTROWANI ! 

W przypadku stwierdzenia  nieprawidłowości w  telekodzie lub braku możliwości zasilenia konta (komunikat o błednym lub wykorzystanym telekodzie ) prosimy o kontakt pisemny w ciągu  24 h od stwierdzenia wady tylko na adres email ,( NIE  PRZYJMUJEMY REKLAMACJI POPRZEZ GG ani  telefonicznie ) : 

ADRES DO REKLAMACJI :

 

Tytuł  wiadomości  : REKLAMACJA

2. W emailu reklamacyjnym obowiązkowo należy podać :

a) rodzaj doładowania ( jaki operator i nominał )

b) datę zakupu

c) numer telefonu który był zasilany zakupionym telekodem .

d) imię i nazwisko osoby na którą jest zarejestrowany numer zasilany.

Powyższe dane są nam niezbędne do weryfikacji u operatora " historii" telekodu i ewentualnych roszczeń reklamacyjnych..

Czas  rozpatrzenia reklamacji  wynosi  72 h-DNIA ROBOCZEGO  od

 momentu otrzymania wiadomości przez nas !

UWAGA  WAŻNE  :  Okres reklamacji  nie obliguje nas do wysłania telekodu

                                  zamiennego.

                                 Ewentualna zamiana kodu lub zwrot wpłaty następuje tylko

                                 i wyłącznie   po upływie czasu procedury reklamacyjnej

                                 czyli 72 h dnia   roboczego i pozytywnym rozpatrzeniu

                                 reklamacji  !

                                 Wszelkie reklamacje dot.wykorzystania telekodu w przypadku

                                 stwierdzenia czasu wykorzystania po naszej wysyłce nie będą

                                 uwzględniane ! -  ZOBACZ INFO "BEZPIECZEŃSTWO "

 

UWAGA !

Zanim zgłosisz reklamacje upewnij się ,że telekod jest faktycznie nieprawidłowy. W wielu przypadkach zdarza się , że komunikat o nieprawidłowym kodzie bierze się z przeciążenia sieci operatora , zwłaszcza  w okresach różnych promocji doładowań. Wskazane jest zatem ponowić próbę zasilenia kilkakrotnie o różnych porach dnia lub zadzwonić do  BOK-u  swojego operatora.

 

Powrót do regulaminu

 

                                   

 

 

                    ZAPRASZAMY !!!        

 

             ****************************

          *********************

          **************

 

 


sklepy internetowe

Elaboracja oferujemy łuski oraz pociski
Maglite-latarki. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą
Sklep z brązami.
Zajmujemy się handlem częściami samochodowymi
500 drobiazgów przydatnych w każdym domu.
Noktowizory Yukon Photon xt 6,5 x 50L oraz 4,6 x42 L
Wykonujemy Księgi okolicznościowe na zamówienie wykonywane metodą kolażu. Zapraszamy
R
Noże Extrema Ratio
latarki olight